Benvolgudes
famílies,
Com sabreu ens toca
passar uns quants dies a casa per prevenció al COVID19. Us donem molta força i
molts ànims per continuar endavant. Farem tot el possible perquè aquesta
situació us afecti el menys possible, segur que us estareu preguntant
què podem fer aquests dies a casa, com podem ajudar als nostres fills
i filles amb el seu dia a dia relacionat amb els aprenentatges? Veient
com va la situació hem pensat que durant aquest període de temps que no tinguem
classe us anirem donant idees i recursos per poder fer amb els infants a casa,
ho anirem penjant als diferents blogs d’infantil, des d’allà podreu veure tota
la informació.
A continuació us
facilitem recursos i idees per poder practicar i repassar
els aprenentatges que hem dut a terme a la classe, tot seguint la metodologia de
LUDILLETRES.
Volem que sapigueu que estem a la vostra disposició
per qualsevol cosa que necessiteu, podeu contactar
per email amb les corresponents tutores. Ah! I si
us animeu i sense cap compromís ens voleu enviar alguna fotografia de
les activitats que aneu fent i així farem un recull per ensenyar a la classe
quan tornem.
COM TREBALLAR LUDILLETRES A CASA?
P4
·
CANÇÓ ALFABET LUDILLETRES: (YOUTUBE)
Escriptura:
· ESCRIURE NOM I COGNOMS
AMB LLETRA DE PAL. (Ex: JAN MARTÍNEZ, MARIA MORENO...)(Els hi podeu escriure i que ells copiïn).
·
ESCRIURE EL NOM D’ALGUN
FAMILIAR.
·
CONFEGIR EL NOM: podeu
imprimir lletres, retallar-les i confegir el seu nom i altres de la
família o de les mascotes.
·
ACTIVITATS MANIPULATIVES: fer traços amb plastelina, farina, sorra, pintura... o també
fer la grafia de les lletres.
·
TRAÇALLETRES: (el teniu tots a casa)
Conscienciació fonològica:
· CONFECCIONAR UNA CAIXA DE LA LLETRA i I UNA ALTRA DE LA
LLETRA u. (Són les dues que hem treballat fins ara). Buscar per casa
objectes que continguin aquestes lletres i guardar-los a la caixa corresponent.
·
BUSCAR QUINS NOMS DE FAMILIARS, AMICS
O MASCOTES TENEN LA i, la u, la e i la o.
·
JUGAR AL VEIG VEIG AMB OBJECTES
DE CASA (comença per la lletra A)
Discriminació visual:
·
BUSCAR LES LLETRES QUE
CONTENEN EL NOM DE L’ALUMNE EN EL TRAÇALLETRES. PRACTRICAR
ELS LUDIGESTOS I LUDILLETREJAR ELS NOMS I ALTRES PARAULES.
(associar cada lletra al seu ludigest. Ex: ONA- O d’òliba, N de nen i A d’ànec i fer el ludigest).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada