dimecres, 18 de març del 2020

P4 COM TREBALLAR LUDILLETRES A CASA?


Benvolgudes famílies,  

Com sabreu ens toca passar uns quants dies a casa per prevenció al COVID19. Us donem molta força i molts ànims per continuar endavant.  Farem tot el possible perquè aquesta situació us afecti el menys possible, segur que us estareu preguntant què podem fer aquests dies a casa, com podem ajudar als nostres fills i filles amb el seu dia a dia relacionat amb els aprenentatges?  Veient com va la situació hem pensat que durant aquest període de temps que no tinguem classe us anirem donant idees i recursos per poder fer amb els infants a casa, ho anirem penjant als diferents blogs d’infantil, des d’allà podreu veure tota la informació.

A continuació us facilitem recursos  i idees per poder practicar i repassar els aprenentatges que hem dut a terme a la classe, tot seguint la metodologia de LUDILLETRES.

Volem que sapigueu que estem a la vostra disposició per qualsevol cosa que necessiteu, podeu contactar per email amb les corresponents tutores. Ah! I si us animeu i sense cap compromís ens voleu enviar alguna fotografia de les activitats que aneu fent i així farem un recull per ensenyar a la classe quan tornem.  

COM TREBALLAR LUDILLETRES A CASA?

P4 
·         CANÇÓ ALFABET LUDILLETRES:  (YOUTUBE)  






        

Escriptura:
·        ESCRIURE NOM  I COGNOMS AMB LLETRA DE PAL. (Ex: JAN MARTÍNEZ, MARIA MORENO...)(Els hi podeu escriure i que ells copiïn). 
·         ESCRIURE EL NOM D’ALGUN FAMILIAR. 
·         CONFEGIR EL NOM: podeu imprimir lletres, retallar-les i confegir el seu nom i altres de la família o de les mascotes. 
·         ACTIVITATS MANIPULATIVES: fer traços amb plastelina, farina, sorrapintura... o també fer la grafia de les lletres. 
·         TRAÇALLETRES(el teniu tots a casa) 

Conscienciació fonològica: 
· CONFECCIONAR UNA CAIXA DE LA LLETRA I UNA ALTRA DE LA LLETRA u.  (Són les dues que hem treballat fins ara). Buscar per casa objectes que continguin aquestes lletres i  guardar-los a la caixa corresponent. 
·         BUSCAR QUINS  NOMS DE FAMILIARS, AMICS O MASCOTES TENEN LA i, la u, la e i la o. 
·         JUGAR AL VEIG VEIG AMB OBJECTES DE CASA (comença per la lletra A) 


Discriminació visual:
·         BUSCAR LES LLETRES QUE CONTENEN EL NOM DE L’ALUMNE EN EL TRAÇALLETRES.  PRACTRICAR ELS LUDIGESTOS I LUDILLETREJAR ELS NOMS I ALTRES PARAULES. 
 (associar cada lletra al seu ludigest. Ex: ONA- O d’òliba, N de nen i d’ànec i fer el ludigest).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada