dimecres, 11 de gener del 2017

Quina titella de les intel.ligencies s'assembla més a mi?

 
Cadascú  ha escollit quina titella de les intel.ligències múltiples s'assembla més a nosaltres. 
 
 
La classe dels Gats:
"L'he escollit perquè...."
Ariel: amb la mama ballem.
Mario: m'encanta la música.
Miquel: m'agrada ser pintor.
Naia: m'agrada anar a buscar bolets.
Neus: m'agrada buscar coses.
Sami: vaig a l'hort del meu iaio.
Adrián: fa números.
Martina: vaig a ball amb la Denia.
Gerard: tinc molts amics.
Yaiza: m'agraden els animals.
Raquel: m'agrada el ball.
Denia: porque me gusta bailar.
Aina: m'agrada fer psico.
Aran: m'agrada estimar als altres.
Marina: m'agrada fer massatges.
Zacaria: m'agrada cantar.
Arnau: m'agrada fer el 4.
 
La classe del Súper 3:
"L'he escollit perquè...."

Gerard: m'agrada fer psico.
Julián: m'agrada fer psico.
Victor: porque me gusta mucho pintar.
Vadó: m'agrada la psico.
David: m'agraden els animals.
Joel: m'agraden els animals.
Arcadi: m'agrada molt tenir el cor pels nens.
Leyre: m'agrada molt jugar amb els amics.
Valentina: a mi també m'agradren els animals.
Naia: m'estimo molt la Leyre.
Mohamed Bardani: m'agrada la Terra.
Marc: porque me gusta mucho pintar.
Roger: m'agrada molt això de pensar.
Lucía: m'agrada jugar amb els amics.
Valeria: porque me gusta pintar.
Arlet: m'agrada jugar a psico.
Noa: m'agrada ballar.
Júlia: m'agrada ballar.
Dani: m'agrada fer això (assenyalant a tota la titella)

 
Veure àlbum de fotos de P4A i de P4B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada