dimarts, 23 de desembre del 2014
ESMORZAR COMPARTIT I PASTORETS.
AVUI, L'ÚLTIM DIA DE CLASSE DEL 2014, HEM ESMORZAT LA MAR DE BÉ COCA I XOCOLATA. GRÀCIES A TOTS PER CONVIDAR-NOS!!! DESPRÉS HEM BALLAT I HEM ANAT A L'AULA SINGULAR A GAUDIR DE L'OBRA DELS PASTORETS. ELS GRANS HAN ESTAT FANTÀSTICS!!! HA ESTAT UN DIA MOLT DIVERTIT!!!!
PER MOLTS ANYS MAX.
Demà en Max fa 4 anys i ahir va voler convidar-nos a tots a berenar. Ens va portar uns pastissets, per cadascú de nosaltres, amb forma de tió. Estaven boniiiiiiiiissims!!!
Moltes felicitats Max.
dilluns, 22 de desembre del 2014
CAGA TIÓ
FA MOLTS DIES QUE CUIDEM ALS NOSTRES TIONS, I AVUI HA ARRIBAT
EL DIA MÉS IMPORTANT!!! ELS HEM FET CAGAR, ENS HA COSTAT UNA MICA, PERÒ AL
FINAL HO HEM ACONSEGUIT!!! GRÀCIES TIÓ!!! PODEU TROBAR TOTES LES FOTOS A L'ÀLBUM DE LA WEB.
dimarts, 16 de desembre del 2014
ELS PUZLES D'EN MAX.
Avui el Max ha portat uns puzles per regalar-los a la classe dels Biri biris. Ens han agradat molt i, de seguida, els hem estrenat. Moltes gràcies al Max i a la seva família!!!
MOLTES FELICITATS TONI!!!
Avui el Toni fa 4 anys i ens ha portat donuts per esmorzar i poder celebrar-ho tots junts a l'escola. Moltes felicitats Toni!!!
dijous, 11 de desembre del 2014
CELEBRACIÓ D'ADVENT.
Avui al matí els pirates i Biri biris hem anat a la capella per celebrar que ja s'acosta el Nadal. Allà ens hem trobat amb els nens més grans de l'escola... Els que van a 1r i 2n de Batxillerat!!! Hem dit el vers de Nadal, hem cantat unes nadales i ens ho hem passat molt bé!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

















